Tel. Office: +40.770.239.282, Mobil: +40.742.284.924
Program lucru: Luni-Vineri: 08:30 - 17:30
Suntem si pe SEAP: www.e-licitatii.ro
>>

Despre noi

Despre noi

Proclean Technology,

are că activitate principală, distribuția de produse profesionale de curățenie și igienă pentru orice domeniu de activitate. Asigurarea calității produselor și serviciilor oferite clienților noștri este un aspect primordial în activitatea noastră. Bazându-ne pe  experiență  pe parcursul multor ani de activitate în acest domeniu, fiind permanent informați despre noutățile care apar atât pe piață națională cât și internațională,  putem oferi celor interesați, soluții inovative și eficiente în ceea ce privește procesul de curățenie. Prin intermediul produsele de curățenie profesionale, împreună cu echipamentele performante de ultimă generație pe care le comercializăm, garantăm o reducere semnificativă a costurilor de curățenie și întreținere. Țelul nostru principal, este disponibilitatea noastră față de clienți, ori de câte ori este necesar.

Achiziti Directe prin S.E.A.P.

Achiziţii Directe prin S.E.A.P.

Pentru unităţile care se supun Legii Achizițiilor Publice, oferim posibilitatea achiziţionării şi prin Sistemul Electronic de Achiziții Publice (S.E.A.P.) a produselor de curățenie și a echipamentelor profesionale comercializate de către societatea noastră.  

Toate produsele prezente pe site-ul nostru www.procleatechnology.ro,  sunt disponibile pentru ACHIZIȚIE DIRECTĂ fară licitație pe platforma S.E.A.P. www.E-Licitație.Ro Instituţiile publice interesate sunt rugate să ne contacteze pe adresa noastră de e-mail sales@procleatechnology.ro  pentru a ne comunica produsul sau lista de produse care se doresc a fi achiziţionate , respectiv cerere oferta personalizata sau pot completa direct formularul de ,, Comanda achiziție în S.E.A.P” ,  din pagina fiecărui produs de pe site-ul nostru www.procleatechnology.ro    Pentru consultanță telefonică, suntem la dispoziția dumneavoastră la numărul de telefon mobil: +40 (742) 284 924 . 

Instituţiile publice beneficiază de termene de plată și prețuri negociabile pentru fiecare achiziție în parte.

Modalități de plată

Cum puteți plăti:

 

Puteți opta pentru următoarele metode de plată:

1. Ordin de plată: Puteți plăti prin ordin de plată (OP) în baza facturii proforme emise automat odată cu plasarea comenzii. Pentru a confirma efectuarea plății, scanați ordinul de plata și trimiteți-l pe adresa de e-mail sales@procleantechnology.ro . La confirmarea plații în bancă, sistemul de facturare va emite automat factura și se va efectua livrarea comenzii dumneavoastră.

     S.C. PROCLEAN TECHNOLOGY S.R.L.

Sediu Social: Str. Armenească nr. 16, sector 2, București, 030167

CUI: RO38993408

Nr. de înregistrare: J40/3311/2018

Banca: ING BANK ROMANIA – OFFICE MOȘILOR IBAN:

RO16 INGB 0000 9999 0774 0350 – CONT LEI

RO59 INGB 0000 9999 0848 6476 – CONT EURO

2. Online cu card bancar: Odată confirmată comanda, veți primi factura proforma de plată unde regăsiți modalitatea de plată ,,Plătește cu cardul” procesată pe platforma Netopia Payments MobilPay. La confirmarea plații sistemul de facturare emite automat factura și se livrează comanda dumneavoastră. Pentru efectuarea plății nu se reține nicio taxă suplimentară. După ce plata a fost efectuată veți primi un e-mail de confirmare.

3. Ramburs: Achitați contravaloarea produselor la livrare.

Cum livrăm

Cum livrăm

Firma noastră livrează comenzile dumneavoastră atât prin intermediul mașinilor proprii cât și prin intermediul firmelor de curierat consacrate cum ar fi Dpd Curier Expres, Cargus, GLS, Bookurier Logistic, etc. Livrarea produselor se face pe întreg teritoriul național. Termenul de livrare este de 24-48 ore pentru produsele disponibile în stoc. Pentru produsele aduse la comanda, clientul vă fi înștiințat despre timpul de livrare la confirmarea comenzii. Marfa vă fi livrată direct la adresa specificată în comandă. Impreună cu produsele comandate, veţi primi şi factura aferentă comenzii dumneavoatra

1. Pentru comenzile cu livrare în municipiul București, nu se percep costuri de transport dacă acestea au o valoare minima de 250 RON (fară TVA). Pentru comenzile cu o valoare mai mică de 250 RON (fară Tva), se vă percepe un cost fix de livrare în valoare 18,90 RON (fară Tva).

2. Pentru comenzile din afara municipiului București, costul transportului vă fi calculat în timpul procesării comenzii în funcție de greutate, volum și tipologia produsului.

Politica de retur

Politica de retur a produselor:

În conformitate cu OUG 34/2014, persoanele fizice, în cazul în care nu sunt mulțumite de produsul primit, au posibilitatea de a-l returna în termen de 14 zile calendaristice de la primire, fără penalități și fără a fi necesară invocarea unui motiv.

Este necesar să ne comunicați intenția de returnare în termen de maxim 14 zile de la data livrării produsului/produselor comandate, prin e-mail la adresa sales@procleantechnology.ro  , din care să rezulte intenția dumneavoastră neechivocă de a vă retrage din contractul la distanță încheiat cu PROCLEAN TECHNOLOGY S.R.L.

Returnarea produselor se poate face prin orice firma de curierat preferata de client. Coletele nu se pot expedia prin Posta Romana. Cheltuielile de returnare sunt suportate de catre client. Se recomanda returnarea produselor cu optiunea verificare colet.

Produsele vor fi returnate în ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte, documentele care le-au însoțit și cu o copie a Facturii de achiziție. Returnarea unui produs fără ambalajul acestuia sau fără accesorii ale ambalajului sau ale produsului va duce la diminuarea valorii produselor, conform celor menționate mai jos. Nu se acceptă pentru returnare produsele care prezintă modificări fizice, lovituri, zgârieturi, pete, etc.. fara ca acestea sa fie aduse la conformitate.

Dacă se constată că nu sunt îndeplinite condițiile menționate mai sus, contravaloarea produselor returnate nu va fi achitată, iar coletul va fi retrimis către CUMPĂRĂTOR acesta urmând să suporte și costurile de retrimitere.

 

Pentru persoanele juridice, acestea nu au calitatea de consumator, returul se accepta de la caz la caz, în funcție de produsele comandate.

Nu se accepta retururi de la persoanele juridice pentru:

- produse sau echipamente de curatenie aduse de la producători sau furnizori pe comanda specială

- produse care nu sunt acceptate ca retur de către producători sau furnizori

- echipamente profesionale de curatenie

Dacă un echipament nu funcționează corespunzător datorită unor probleme tehnice, acesta va fi trimis în service pentru remediere, în perioada de garanție. În funcție de defecțiune , acesta va fi reparat sau in cazuri speciale, inlocuit. Dacă produsul funcționează în parametrii dați de producător, acesta nu poate fi inlocuit. 

 

Acţiuni neacceptate care duc la diminuarea valorii produsului returnat sau pierderea dreptului de retragere:

  • În cazul înlocuirii produsului achiziționat cu un alt produs având alte specificații sau de un tip diferit;
  • În cazul în care cererea de returnare depășește termenul de 14 zile lucrătoare din momentul primirii comenzii;
  • În cazul în care se returnează un produs care nu este în aceeași stare în care a fost livrat, respectiv, fara urme de utilizare/uzură, sa  nu fie deteriorat, sa aiba toate etichetele atașate și este complet – inclusiv cu accesorii, certificat de garanție, manual de instrucțiuni, etc.
  • folosirea echipamentelor de curatenie sau a aparatelor electronice sau electrocasnice în orice alt mod decât testarea prin pornirea/oprirea aparatului;
  • ruperea sau deteriorarea ambalajelor originale (ambalajele originale fac parte integrantă din produs);
  • Bunuri care sunt, după livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente;
  • desigilarea sau utilizarea accesoriilor si a consumabilelor;
  • desigilarea sau instalarea licențelor software;
  • desigilarea produselor alimentare, cosmetice, de îngrijire personală, de curățenie, etc;

 

Orice modificare a starii produselor sau deteriorarea ambalajului original a acestora ce face imposibila vanzarea produsului ca nou, duce automat la aplicarea proceduri de returnare supusa unor taxe readucere a produselor la starea in care au fost livrate.
Diminuarea se aplica intre 10%-90% din valoarea initiala a produsului. Taxa de diminuare va fi comunicata catre client la receptionarea produselor modificate.

În cazul persoanelor juridice ne rezervam dreptul de a accepta sau nu returul produselor.

 

Restituirea contravalorii:

Pentru restituirea de către PROCLEAN TECHNOLOGY a contravalorii produsului returnat, este necesară transmiterea de către dumneavoastră a unui cont bancar (IBAN) în care vă vom restitui suma aferentă produsului returnat. PROCLEAN TECHNOLOGY nu este/nu poate fi făcut responsabil pentru niciun alt cost suplimentar suportat de CUMPĂRĂTOR, incluzând dar nelimitându-se la comisioane aplicate de către banca acestuia. PROCLEAN TECHNOLOGY nu poate efectua plata intr-o anumita valuta sau intr-un cont din strainatate.

Vă vom restitui contravaloarea produsului returnat în maximum 14 zile calendaristice din momentul în care returul dvs. ajunge la sediul nostru si s-a constata ca indeplineste conditiile de retur. Restituirea se va efectua prin transfer bancar.

În cazul în care ați achitat produsul online, prin card bancar, vă vom restitui suma aferentă produsului returnat din care vom retrage taxa de transport pentru returnarea coletului, în același cont bancar din care ați efectuat plata. Suma va fi returnata pe acelasi card utilizat la tranzactionare, in decurs de 3-14 de zile de la acceptarea returului.

Cu multumiri,

Echipa Proclean Technology S.r.l.